A 126th China Import and Export Fair (Fiera di Canton) hè stata in Guangzhou da 10.15 à 10.19. À questu grandi avvenimentu, Jiezhou Construction Machinery hà purtatu tutti i so prudutti per participà cum'è programatu. Imprenditori di più di 100 paesi è regioni in u mondu sò ghjunti à u stand per discutiri di questioni di acquisti cooperativi. A mostra hè stata un successu cumpletu! A 126th China Import and Export Fair (Fiera di Canton) hè stata in Guangzhou da 10.15 à 10.19. À questu grandi avvenimentu, Jiezhou Construction Machinery hà purtatu tutti i so prudutti per participà cum'è programatu. Imprenditori di più di 100 paesi è regioni in u mondu sò ghjunti à u stand per discutiri di questioni di acquisti cooperativi. A mostra hè stata un successu cumpletu !
▲ U nostru stand
▲ U stand hè assai populari
▲ I clienti sperimentanu personalmente u funziunamentu di a macchina
▲ Cliente discute questioni di cooperazione in dettaglio
Questu hè u 14u annu consecutivu chì Jiezhou Construction Machinery hà participatu à a Fiera di Canton. In l'ultimi 14 anni, attraversu a piattaforma d'alta qualità di a Fiera di Canton, i prudutti di Jiezhou Construction Machinery sò stati esportati in più di 60 paesi è regioni in u mondu.
In u futuru, avemu da custruisce una nova relazione trà l'imprese di l'informatizazione muderni è a sucietà cù un inseme di modi di pensà novi, custruiscenu un inseme di piattaforme di prumuzione di prudutti è canali di serviziu di vendita cù una forte capitale è forza tecnica, è travaglià inseme cù tutti. Impiegati per perseguite l'eccellenza in tuttu u rendiment, è s'impegnanu à diventà un fabricatore di classe mundiale di machini è attrezzature di custruzzione ligera!
Postu tempu: Apr-09-2021