• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Vantaggi di Walk-Behind Laser Leveling Machine

Cù l'avanzamentu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, a nostra vita ecunomica hè ancu in constantemente cambiante, u modu di travagliu hè statu ancu assai cambiatu, è a qualità hè stata migliurata in una misura considerable.Per a custruzzione urbana, u nivellu di a superficia stradale hè particularmente impurtante.Ch'ella sia in diversi lochi publichi o in a custruzzione di strade, stremu assai per u nivellu è a perfezione.In u metudu tradiziunale di custruzzione, ci saranu qualchì errore più o menu.Dapoi l'apparizione di u leveler laser walk-behind, u nostru livellu di custruzzione hè statu assai migliuratu.Chì sò i vantaghji di a macchina di leveling laser walk-behind?Dopu, Jiezhou Construction Machinery Co., Ltd. hà da spiegà à tutti.

In cunfrontu cù u metudu tradiziunale di custruzzione, a macchina di livellazione laser walk-behind hà i seguenti vantaghji:
1. A qualità di custruzzione hè alta, l'errore di flatness hè chjucu, è l'integrità hè bona.In u passatu, a custruzzione di a terra usava metudi cum'è i punti è e linee viote per assicurà a levelness di a terra.Utilizendu una macchina di livellazione laser manuale, utilizendu direttamente u laser à u puntu, in a custruzzione di pavimenti di grande superficie, pò ancu assicurà una piattezza estremamente alta, solu duie elevazioni di punti di riferimentu sò richieste per riduce l'errore di parechji punti di riferimentu.
2. A terra hè più compacta è ancu.Utilizendu una macchina di leveling laser a manu, attraversu una vitezza uniforme è vibratore d'alta freccia, a terra nivelata produce una vibrazione uniforme d'alta freccia, per chì u béton hè più uniformemente compacted.
3. L'efficienza di a custruzzione hè alta è ci sò pochi travagliadori necessarii.L'usu di una macchina di nivelazione laser manuale pò riduce u numeru di i travagliadori chì necessitanu leveling da più di a mità, è piglia menu tempu è riduce i costi.
4. Reduce i costi di post-mantenimentu, evitari a terra blistering, cracking, shell, etc., è riduce i costi di mantenimentu.

Ci sò parechji vantaghji di a macchina di leveling laser walk-behind.Pudete amparà di più nantu à questu entre in u nostru situ ufficiale.Sè aduprate un livellatore laser manuale, sceglite Dynamic!Qualità è prudutti prufessiunali, vi furnisce sinceramente!


Tempu di Postu: Apr-09-2021