• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Attenti!Assicuratevi di Prestate Attenzione à questi quandu Aduprate a macchina Power Trowel

Parlemu di cumu fà u funziunamentu di a cazzuola DYNAMIC power.Ancu s'è l'emergenza di a macchina di lucidatura riduce assai a difficultà è a carica di travagliu di a lucidatura manuale, ùn deve esse trascurata in l'operazione.

Se vulete usà bè a spatola, avete da capisce a lama.A so qualità hè direttamente ligata à l'effettu di a spatola di béton.Quandu a cazzuola di a spatola hè aduprata, spessu si frotta cù a superficia di cimentu, chì inevitabbilmente pruvucarà l'usura dopu un periudu di usu, perchè a lama deve esse rimpiazzata dopu un periodu di usu.

Quandu scegliemu, duvemu prima guardà u materiale di a pala.Se u materiale hè troppu suave, serà faciule da deformà quandu hè in usu, risultatu in irregolarità.Allora ci vole à sceglie quelli materiali cù alta rigidità è forza.E sceglite e lame cù materiali resistenti à l'usura, perchè a friczione di cimentu hè grande.Sì i lame ùn sò micca resistenti à l'usura, seranu danucati si ùn sò micca usati per un bellu pezzu.Assicuratevi ancu chì a dimensione di a lama hè basicamente uguale, è assicuratevi di mantene l'equilibriu in rotazione.

A lama di DYNAMIC putenza trowel machine hè fatta di azzaru manganese high-di qualità, chì hà i vantaghji di a forza di materiale altu, resistenza bona usura, usu còmuda è rimpiazzamentu, etc Widely lodatu da i clienti in u mondu sanu.

Precauzioni per u funziunamentu di a spatola:
1. Prima di l'usu, verificate s'ellu u mutore, l'interruttore elettricu, u cable è u cablaggio sò nurmali è rispettanu i regulamenti, è installate un protettore di fuga.
2. Verificate è pulizziari i sundries nantu à a tavula di asciugà prima di l'usu per evitari u saltu di tutta a macchina durante l'usu.
3. U test run deve esse realizatu dopu chì a putenza hè attivata, è a lama girarà in u sensu orariu senza rotazione inversa.
4. L'operatori portanu scarpi insulati è guanti.I cavi anu da esse pigliatu da u persunale ausiliari.U persunale ausiliari deve ancu portà scarpi è guanti insulati.Attenzione deve esse pagata per prevene scossa elettrica per danni di l'insulazione di u cable.
5. Se a machina di lucidatura falla, deve esse chjusa è tagliata u putere prima di mantenimentu.
6. A machina di lucidatura deve esse guardatu in un ambiente seccu è pulitu senza gasu corrosivu, è u manicu deve esse situatu à a pusizione specifica.Durante u trasferimentu, ùn hè micca permessu di carica è scaricamentu bruttu.

Ùn importa micca u tipu di cazzuola, duvemu attente à queste operazioni per assicurà a sicurezza di a custruzione è riduce a perdita inutile.A velocità di custruzzione hè più veloce è l'operazione hè più còmuda.L'impurtante hè chì l'effettu di a terra hè più uniforme, liscia è bella.

Fundatu in u 1983, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd si cuncentra in a R & D, a pruduzzione è a vendita di machini in u campu di u pavimentu di cimentu.Macchina di screed laser, cazzuola di potenza, macchina di taglio, compattatore di piastra, pissatrice è altre machini utilizanu l'ultime tecnulugia è sò largamente elogiati da i clienti.

Hà clienti in più di 100 paesi in u mondu è hè un capu in l'industria.


Tempu di Postu: Feb-16-2022