• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Tecnulugia di custruzzione di DYNAMIC High Quality Large Area Wear-Resistant Floor

Se vulete fà un bonu pianu resistente à l'usura (o un pianu d'infiltrazione di curazione d'alta qualità), duvete trattà cù a forza di a basa di cimentu, in particulare a flatness.Un bonu pianu resistente à l'usura ùn hè micca solu strettamente ligata à a qualità di l'agregatu resistente à l'usura.Hè necessariu un terrenu megliu di base.Stu articulu hà da scopu di furnisce cù a tecnulugia di pavimentu in u nivellu laser di béton più cumpleta è cumpleta.I seguenti cuntenuti sò i metudi di custruzzione riassunti da Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd. secondu parechji anni di sperienza di l'industria.Per a vostra riferenza.

Prucessu di custruzzione: trattamentu di u cursu di base → installazione di casseforme di magazzinu → alimentazione di cimentu → pavimentazione di macchina di livellazione laser, vibrazione è compattazione → spargimentu di aggregati metallici → calandratura è estrazione di slurry → lucidatura → irrigazione è cura → taglio meccanicu di giunzione è grouting.

Foto di custruzzione di screed laser

Trattamentu di basa
1. Prima, a basura nantu à u cursu di basa deve esse sguassate è ùn ci sarà micca sundries nantu à a superficia di u cursu di basa.
2. Cisele a parti protruding lucale di a superficia per fà l'uniformità di l'elevazione di a superficia.Verificate se a piattezza di u pianu di basa risponde à u standard in ± 2 cm da l'elevazione di u disignu per assicurà u spessore di pavimentazione di cimentu.

Impostazioni di mudelli
Prima, secondu a pusizione di a colonna d'acciaio di tutta a pianta, i bisogni di cuncepimentu, a preparazione di furmagliu, a direzzione di u viaghju di u veiculu è e caratteristiche di custruzzione di l'equipaggiu di livellamentu, hè formulatu un schema di versamentu di custruzzione affidabile.In l'area di custruzzione deve esse stallatu un furmagliu rigidu.U furmagliu deve esse un furmagliu speciale fattu d'acciaio di canali, è l'apertura superiore di u furmagliu deve esse aghjustatu per fà u pianu è coherente internu è fora.

Pone u stratu di scorrimentu
Dopu chì u furmagliu hè erettu, l'area di custruzzione deve esse cuperta cù film plasticu per separà u cursu di basa da a superficia di cimentu per furmà una strata sliding.

Rete di rinforzu di ligame
1. A maglia di rinfurzamentu deve esse processata da batching centralizata è unificata in u situ, è trasportata à a pusizione designata per stacking after binding.A superficia di rinfurzamentu deve esse pulita, libera di terra, ruggine, etc. per assicurà a qualità di a materia prima.A maglia di rinforzu deve esse cumpletamente ligata, è a spaziatura è a dimensione deve risponde à i requisiti di cuncepimentu è di specificazione.Dopu à ubligatoriu, verificate a reta di rinforzu per vede s'ellu hè abbastanza a strata protettiva, s'ellu hè ferma è s'ellu ci hè looseness.
2. Prima di versà u cimentu, deve esse stallatu à a pusizione designata da i travagliadori.A dimensione di a reta di rinforzu hè 3M × 3m.

Cummissione di a macchina di livellazione laser
Prima di versà u béton, u laser leveling machine deve esse debugged.Erige è livellu u trasmettitore laser, è aghjustà u livellu è l'altezza di a testa di leveling di a machina leveling béton secondu u signale trasmessu per rende coherente cù l'altezza di a terra béton.À u listessu tempu, aghjustate a diffarenza di l'altezza à e duie estremità di a testa di livellazione in 0,5 mm.Prima di custruzzione à grande scala, prima aduprà l'equipaggiu per a pruduzzione di prova è verificate per assicurà chì ùn ci hè micca errore.

Versa di béton
1. Cimentu cummerciale deve esse usatu.A prestazione di u serviziu di u cimentu cummerciale deve risponde à i requisiti di e specificazioni pertinenti, è a caduta di u cimentu in u furmagliu deve esse cuntrullata à 160-180 mm.
2. U cimentu deve esse pavimentatu da a fine in modu ordinatu.Quandu u mischju di cimentu hè versatu in u furmagliu, u scaricamentu deve esse concentratu è lento, è u grossu virtuale serà circa 2 cm più altu ch'è u furmagliu.In casu di necessariu, u materiale deve esse ridutta o supplementatu, è e sezioni verticali è horizontali devenu risponde à i requisiti.U cimentu deve esse pavimentatu in continuu senza interruzzione.
3. Dopu chì u béton hè versatu, i pile di cimentu deve esse apprussimatamente leveled manually in a gamma effettiva di u bracciu telescòpicu di a machina leveling, è dopu a vibrazione, compaction è leveling deve esse cumpletu in una volta cù a machina leveling laser.In u prucessu di leveling, pigliate una direzzione cum'è u principiu, è mette in daretu da l'internu à l'esternu passu per passu.
4. I zoni induve a custruzzione meccanica ùn pò micca esse realizatu, cum'è i cantoni è i culonni d'acciaio, deve esse compacted and leveled manually.

Custruzzione di pavimentu resistente à l'usura
Prima di a stallazione iniziale di u cimentu, a spatola di discu deve esse aduprata per appughjà apprussimatamente finu à chì a slurry hè scaricata, è u indurizante deve esse distribuitu uniformemente nantu à a superficia di cimentu.Dopu chì u hardener assorbe una certa quantità d'acqua, principià a macinazione;Dopu a sgrossatura, a seconda capa di induritore si sparghje, è a quantità di materiale serà 1 / 3 di quella di u prucessu precedente.A macinazione incrociata deve esse realizata durante a macinazione, è ùn hè micca permessa a macinazione mancante.

Compactazione e lucidatura a spatola
1. Dopu à u nivellu di laser, u béton deve esse elevatu è finitu cù una spatola prima è dopu a paràmetra iniziale.L'operazione di triturazione di a smerigliatrice di discu deve esse realizata per parechje volte secondu l'indurimentu di a capa superficiale.A vitezza di u funziunamentu di a spatola meccanica deve esse aghjustata in modu adattatu secondu l'indurimentu di u terrenu di cimentu, è l'operazione di spatola meccanica deve esse realizatu verticalmente è horizontale.
2. Prima di u paràmetru finali, rimpiazzà u discu di u grinder cum'è una lama, è aghjustate l'angulu per grinding and polishing.In generale, l'operazione di lucidatura hè più di 2 volte per rende u pavimentu uniforme.

Fessura:I junci deve esse tagliatu in tempu 2-3D dopu à a custruzzione di corsu superficia wear-resistant.U tagliu umitu deve esse aduttatu per i ghjunti di taglio, cù un grossu di 5 cm è una prufundità di micca menu di 1 / 3 di u gruixu di cimentu.A cucitura di taglio deve esse dritta è bella.

Cura : Dopu chì u cimentu hè pulitu, deve esse cupartu cù film è acqua per curà.Duranti u periodu di guariscenza, quandu a forza di cimentu di u corsu di a superficia ùn ghjunghje micca à 1.2MPa, nimu hà da marchjà nantu à questu.

Calafate
1. Dopu chì u pianu hè guaritu per duie simane, pulisce bè a cutting joint è sguassate tutti i particeddi solti è u polu à a cutting joint.
2. U sigillante di poliuretanu cù elasticità longu è curing rapidu deve esse usatu per riempie l'articulazione di shrinkage.

Misure di cuntrollu
1. Materiali utilizati in u situ deve esse sottumessi à l'accettazione di u situ, è deve esse stacked in a pusizione designata dopu avè passatu l'accettazione.Nota chì i materiali cù esigenze impermeabili devenu piglià misure pertinenti contr'à l'umidità è a pioggia.
2. Furnisce un persunale di gestione di custruzzione espertu è operatori di custruzzione qualificati.Prima di a custruzzione, u persunale pertinente deve esse urganizatu per fà una divulgazione tecnica nantu à l'usu currettu di e macchine è di l'arnesi di custruzzione è u cuntrollu di i prucessi chjave, per assicurà chì u persunale di a custruzzione sia proficientu in u funziunamentu di ogni prucessu.
3. I machini di custruzzione è arnesi deve risponde à i bisogni, esse in bona cundizione, è preparanu qualchi strumenti impurtanti di ricambio.
4. L'ambienti di a custruzzione di u situ deve esse guardatu puliti è in ordine per impediscenu a polvera è altri sundries da a contaminazione di a terra.
5. I sacchetti, a basura è l'altri rifiuti lasciati nantu à u situ sò sguassati ogni ghjornu per assicurà chì u situ hè sbulicatu dopu u travagliu.In casu di rifiuti materiali speciali, u metudu di trattamentu deve esse in cunfurmità cù i requisiti per u trattamentu di materiali speciali.

Infine, in più di seguità rigurosamente e prucedure sopra, un bonu pavimentu resistente à l'usura hè ancu bisognu di a coordinazione è a cooperazione trà u béton è u pavimentu resistente à l'usura.
Fundatu in u 1983, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd si cuncentra in a R & D, a pruduzzione è a vendita di machini in u campu di u pavimentu di cimentu.Macchina di screed laser, cazzuola di potenza, macchina di taglio, compattatore di piastra, pissatrice è altre machini utilizanu l'ultime tecnulugia è sò largamente elogiati da i clienti.
Hà clienti in più di 100 paesi in u mondu è hè un capu in l'industria.Sì avete qualchì quistione, pudete chjamà DYNAMIC, è vi serviremu di tuttu!


Tempu di Postu: Aug-24-2022