• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Storia di u Sviluppu di a Macchina Compattatrice Cinese - Compattatore di Piastre

A fundazione hè u fattore chjave per determinà a qualità di l'edifiziu.In u campu di a custruzzione cuntempuranea, a compattazione di a terra di rinfurzà hè principalmente realizata da rulli di strada, compactors di piastra è altre machini.In seguitu, analizzeremu brevemente u prucessu di sviluppu di compactor di piastra in Cina.

Prima di l'emergenza di rotuli di strada muderni è rammers flat, ramming di petra era un aiutu impurtante per a compactazione di fundazioni in i prughjetti di custruzzione in quellu tempu.Pigliò a manpower più primitiva cum'è a fonte di energia è hà fattu grandi cuntribuzioni à l'edificazioni in quellu tempu.Avà hè cum'è un vechju pusatu davanti à a porta.Ritorna à a muntagna à punente ghjornu per ghjornu.Hè digià ritiratu da u stadiu di a storia, ma hè stata brillanti, ma ferma in u mondu per sempre!Perchè hè basatu annantu à u principiu di tamping petra chì diversi tipi di tamping machines sò stati usati in parechji campi di a patria per fà cuntributi à l'infrastruttura di a patria.

Quandu eru ghjovanu, u compitu principalu di a custruzzione di dighe era a terra.Tuttu u paese hà mubilizatu l'omi, e donne è i zitelli per scavà a terra da altri lochi è u trasportu à u cantiere cù arnesi simplici, cum'è i vagoni è i cestini in u spiritu di rosicà l'ossi.U tarrenu hè stata pavimentata strata per strata da a manodopera, è dopu a terra morbida è debule hè stata tamped with heavy stone rammers, in modu di custruisce una presa chì pò resiste efficacemente à l'impattu di inundazioni.Tamping Stone diventò un strumentu impurtante per damming u fiume in quellu tempu.Utilizava l'elevazione manuale per sbattà a terra, chì era un travagliu fisicu assai forte.

Cù u prugressu di l'elettrificazione meccanica, hè natu u compactatore di rana.U principiu principale hè di utilizà a rotazione di u bloccu di ferru eccentricu, è a piastra di tamping hè affettata da l'inerzia rotativa eccentrica per pruduce una frequenza fissa per tampà in terra.Perchè u vechju compactatore di rana hè guidatu da u mutore per rotà u bloccu eccentricu, hà esigenze elevate per a pusizione di l'alimentazione fissa.In corta, pò esse usatu solu induve ci hè l'electricità, è a gamma di a pusizione di usu hè affettata.

L'invenzione di a pressa di benzina hè cum'è un cavallu chì s'alluntana da e catene di a corda è corre più luntanu.Perchè u tamper di benzina ùn hà micca bisognu di elettricità per furnisce a fonte di energia, cunduce u bloccu eccentricu attraversu u so propiu mutore di benzina.A gamma di custruzzione di u tamper di benzina aumenta assai a gamma di travagliu di u picculu tamper flat.

Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd. sviluppa è produce un compactor di piastra alimentata da benzina, chì hè attualmente una impresa rapprisentativa in u campu di compactors in Cina.U so compactor di piastra unidirezionale hè famosu per a so qualità affidabile, forte putenza, prezzu bassu è bona qualità, è hè largamente elogiatu da i clienti.

Per adattà à a compactazione in una zona più grande, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd. hà sviluppatu un compactor à piastra bidirezionale, chì hè carattarizatu da una forza di compactazione di grande tonnellata è un dispositivu idraulicu affidabile per cuntrullà a custruzzione in avanti è in daretu. , chì ùn solu rinforza assai a qualità di compactazione di fundazione, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu.

Cum'è un maniacu di l'infrastruttura, a Cina hà custruitu un gran numaru di infrastruttura è edifici di riferimentu in l'ultimi anni.Hè ancu natu un gran numaru di fabricatori di macchine di custruzzione.À mezu à elli, machini custruzzioni Sany, machini XCMG, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd è altre imprese sò i rapprisintanti.

In u futuru, furniremu più prudutti di macchine di custruzzione di alta qualità per i nostri clienti in u mondu sanu cù una visione internaziunale più larga!


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022