• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

A macchina di livellazione laser DINAMICA hè precisa è efficiente, è pò facilmente "livellà" u béton

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia, ci hè una dumanda crescente per a custruzzione di grandi spazii cum'è impianti industriali, grandi piazze, stadii è parcheggi.A maiò parte di sti siti utilizanu fundazioni di cimentu cast-in-situ, è poi cuparti cù tile o pittura di pavimentu.Per quessa, i requisiti elevati sò presentati per a flatness di a capa di fundazione.

U metudu tradiziunale di custruzzione di u pavimentu di cimentu hè a livellazione manuale è poi a cazzuola cù a macchina.Stu metudu richiede assai travagliu, è a qualità di u prucessu di custruzzione ùn hè micca cuntrullata.Hè bisognu di currezzione manuale per parechje volte, misurazione ripetuta è aghjustamentu di a terra in custruzzione, è l'efficienza ùn hè micca alta.

Per quessa, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd sviluppeghja macchine leveling béton per a custruzzione leveling d'alta precisione di custruzzione di cemento in terra, per risolve i prublemi di bassa efficienza, alta forza, bassa precisione è custruzzione ripetuta in custruzzione di béton.

Dopu à anni di ricerca minuziosa, Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd hà lanciatu una seria di machine leveling laser.In una certa misura, riduce a carica di travagliu è l'intensità di u travagliu di i travagliadori.

Ls-325 Actual Picture of Construction Site
Cù u so sistema unicu di dui gradi di libertà adattativa, a macchina pò assicurà chì a macchina pò travaglià stabile nantu à u béton armatu;Basatu nantu à u sistema di navigazione GNSS sviluppatu indipindente, pò automaticamente stabilisce u percorsu di pianificazione di u nivellu è realizà a custruzzione di u nivellu automaticu di terra di cimentu.Comparatu cù a custruzzione attuale, a so efficienza di u travagliu è a precisione sò assai più altu ch'è quelli di u travagliu manuale.

Chì sò i vantaghji di a macchina leveling?
Hè aduttatu sistema di cuntrollu di elevazione laser d'alta precisione, chì integra trè funzioni di misurazione, livellazione è finitura di a superficia, è l'efficienza hè più altu ch'è quellu di u travagliu manuale;In cunfrontu cù a custruzzione di robot manuale, u robot di leveling hà un pesu più liggeru è una dimensione più chjuca, è pò esse custruitu nantu à una reta di rinforzu di doppia strata è una stanza stretta;A precisione di livellu hè alta.A custruzzione di u sotano pò risponde direttamente à i requisiti di uniformità / piattezza di a strata di livellu di cimentu in a fase di custruzzione di a struttura principale.Pò esse furmatu in un tempu, omette direttamente a custruzzione di u pianu sussegwente, accelerà u prugressu è salvà u costu.

LS-400 stampa attuale di u situ di custruzzione
Sicondu a squadra di R & D, a squadra di prughjettu di a macchina di livellazione laser hà realizatu assai aghjurnamenti iterativi, è infine hà migliuratu a precisione di livellazione di a macchina da 11 mm à menu di 3 mm, è l'efficienza hè migliurata in sincronia da 2-3 volte. .

LS-500 stampa attuale di u situ di custruzzione
I prudutti di a serie di macchine di livellazione laser DINAMICA sò stati introdutti à u mercatu per 10 anni.Dopu à a prova di decine di millaie di clienti in u mondu sanu, sò stati assai elogiati da tutti.A squadra di R & D di Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd. hà da cuntinuà a lotta per una efficienza più alta, un errore più chjucu è un modu di operazione più intelligente, è s'impegna à furnisce i clienti cù prudutti meccanichi di più alta qualità.


Tempu di Postu: Aug-24-2022