• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Funzioni è Vantaggi di Walk-Behind Laser Leveling Machine

L'apparizione di a machina di leveling laser walk-behind hè una manifestazione di u prugressu tecnologicu, chì ùn solu risparmia i costi di u travagliu, ma ancu migliurà a qualità generale di a terra.A flatness di a terra hè aumentata da 3 volte, è a densità è a forza sò aumentati da più di 20%, chì hè favuritu da più è più persone.U scopu di l'usu hè ancu assai largu, micca solu per riparà a terra, ma ancu per grandi centri commerciali, impianti industriali è magazzini.Allora chì sò e so caratteristiche è vantaghji, vi spiegheraghju dopu.

Caratteristiche di a macchina di livellazione laser walk-behind:
1. U disignu di postura di fronte-muntatu micca solu allarga a visione di l'operatore, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu è salva l'ingaghjamentu di u travagliu.
2. L'operazione hè simplice è cunvene, è u muvimentu di a direzzione hè cuncentrata in u manicu.
3. A macchina leveling laser walk-behind hè guidatu da a prissioni idraulica, è a cuuperazione senza saldatura di i dui sistemi cumpleta u travagliu leveling à u stessu tempu, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu.
4. U trasmettitore laser hà da trattà cù diversi lochi, cum'è u cuntrollu autumàticu nantu à l'aviò è a pendenza bidirezionale.Per un terrenu cumplessu, hè utilizatu un sistema di trasfurmazioni di terra eterogeneu tridimensionale.

Vantaghji di a macchina di leveling laser walk-behind:
1. Hand-held, self-driving machine leveling laser.Hè adattatu per una varietà di prughjetti di terra, da a terra di custruzzione à grandi magazzini è edifici multi-piani.L'investimentu hè assai più bassu di quellu di i grandi livelli laser di guida.Cost-efficace.
2. U corpu hè chjucu è flexible, è pò travaglià nantu à una varietà di terreni cumplessi.
3. Improve l'efficienza di u travagliu è a qualità di u travagliu, è riduce l'ingaghjamentu di u travagliu.Per certi prughjetti chì sò in furia, sta macchina pò migliurà efficacemente l'efficienza di u travagliu.
4. L'equipaggiu hà una bona combinabilità, pò esse usatu in parechji prughjetti, è ùn hè micca affettatu da l'ambiente è a dimensione di u prugettu, è hà una forte appiccicabilità.

E caratteristiche è i vantaghji di a macchina di leveling laser walk-behind anu una grande cumuna.E caratteristiche è i vantaghji di u pruduttu sò inseparabili, è e caratteristiche di u pruduttu determinanu ancu i vantaghji di u pruduttu.I vantaghji è e caratteristiche sopra sò solu una piccula parte di stu pruduttu.A causa di l'articuli limitati, ùn aghju micca espansione da questu latu.Quelli chì sò interessati ponu cunsultà u nostru serviziu di u cliente.Jiezhou Construction Machinery hè stata creata in u 1983 è hà più di 30 anni di sperienza finu à avà.Ci hè stata impegnata à perseguite l'eccellenza in tuttu è à diventà un fornitore mundiale di equipaghji di custruzzione.


Tempu di Postu: Apr-09-2021