• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Funzioni di a macchina di livellazione laser Walk-Behind

L'eccellenti caratteristiche di u screed laser di guida facenu chì u so effettu di custruzzione hè statu elogiatu da a ghjente, è risponde à i bisogni di a ghjente.Quandu l'utilizanu, hè inevitabbile chì ci saranu qualchi malfunctions, perchè deve esse riparatu in tempu.Durante u mantenimentu, ci sò spessu qualchì malintesi.Oghje vi riassumeraghju per voi, è spergu chì ùn fate micca più sbagli simili.

1. L'oliu di u mutore pò esse aghjuntu solu, ma micca cambiatu.Quandu si rifornimentu di carburante à u screed laser di guida, parechji amichi aghjunghjenu direttamente carburante.In fatti, questu ùn hè micca currettu, perchè di solitu ci sò assai impurità chì restanu in l'oliu di mutore utilizatu.Ancu s'ellu hè cumplettamente esauritu, hè sempre Ci sò impurità in u circuitu di l'oliu è l'oliu di Huicai.Per quessa, quandu u rifornimentu di carburante, assicuratevi di rimpiazzà cù l'oliu novu.

2. I prudutti novi ùn sò micca dispunibili per a selezzione.Quandu rimpiazzà un novu pistone di liner di cilindru, duvete guardà u cilindru standard di u cilindru è u raggruppamentu è u codice di dimensione di u cilindru.U novu cilindru è u pistone rimpiazzati deve esse coherente cù u codice di raggruppamentu di dimensioni precedente, in modu di assicurà i Norme di liberazione adatta.

3. A fiamma aperta riscalda direttamente u pistone.Perchè u gruixu di ogni parte di u pistone hè inconsistente, s'ellu hè riscaldatu direttamente da una fiamma aperta, serà inconsistente cù u gradu di espansione termica è cuntrazzioni, risultatu in deformazione.À u listessu tempu, quandu hè rinfriscatu à alta temperatura, a struttura metallica serà affettata.Dannu severu riduce significativamente a resistenza à l'usura è riduce a vita di serviziu di u leveler laser di guida.

Quandu riparà u leveler laser di guida, duvete evità i malintesi sopra.Quandu rimpiazzà novi dispusitivi, mantene u tipu è e specificazioni di u dispositivu precedente coherente, è ùn calde micca direttamente u pistone.Inoltre, se utilizate a gasa Hè ancu incorrectu per pulisce u cuscinettu di cuscinettu, chì affettarà a vita di serviziu di u crankshaft.


Tempu di Postu: Apr-09-2021