• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Cumu Debug A Macchina di Livelli Laser Supportata da Manu

A macchina di leveling laser walk-behind hè spessu usata in l'ingegneria di a custruzzione, principalmente per u travagliu di vibrazione, compacting è leveling.T'hà u vantaghju di compie u compactation è leveling di a terra in un tempu, ma a macchina di leveling laser hè usata Ci saranu frequenti fallimenti in u prucessu, chì influenzerà u prugressu lisu di u prugettu, cusì cumu per debug u leveler laser. , U seguente hè u metudu di debugging frequente dopu chì u leveler laser walk-behind falla.

Sè vo vulete sapè cumu a debug la machine leveling laser, vi tocca prima sapè ciò chì u principiu di funziunamentu di la machine leveling laser hè.In fatti, u laser leveling machine hà solu trè funzioni: leveling, vibrating, è scraping a superficia strada di béton.sezione.In i prughjetti di custruzzione, i travagliadori mettenu u cimentu nantu à u furmagliu finitu, è dopu aduprà una grua o un leveler per marchjà nantu à a strada.A macchina caminarà longu a pista, cusì chì andendu avanti è avanti farà a strada liscia., L'ultimu passu hè di utilizà un leveler laser à caminu, principarmenti utilizatu per vibrà è elevà u pavimentu;l'ultimu passu hè di utilizà un rullu, soprattuttu per pavimentà è livellà a strada.

U metudu di debugging di a macchina di leveling laser walk-behind:
1. A macchina hà da cuntinuà à stampà dopu à principiatu.À questu tempu, a direzzione di rotazione di a macchina hè in u sensu orariu.Se vulete a vitezza di l'alimentatore, avete bisognu di cambià a vite.À questu tempu, a vitezza serà ridutta.Distanziatori è viti di fine-tuning di lunghezza.
2. Sè vo vulete à vede s'è a macchina hè in corsu nurmalmente, vi basta à u putere nantu à a macchina cusì chì vi pò sapè s'ellu a direzzione alimentazione hè currettu.
3. Se a vitezza di u leveler laser walk-behind ùn cambia micca quandu si corre, avete bisognu di osservà a distanza di l'alimentazione.Se a distanza diventa più corta, avemu solu bisognu di aghjustà a vite in sopra, chì riducerà a quantità di tempu quandu a barra flottante hè abbassata.Per a distanza, aghjustate a vite per cuntrullà a velocità di alimentazione, in modu chì l'alimentazione pò currisponde à a velocità di travagliu di a punzonatrice.
4. Adjust the distance between the material rack and laser leveler and the feeder.Sicondu a vitezza di u punch è a durata di l'alimentatore, aghjustate a distanza in modu adattatu.U materiale leveled deve esse capaci di entre in l'alimentatore è u moldu lisu.
In riassuntu, ognunu avissi a sapiri quantu à debug a manu-supported machine leveling laser.U laser leveling machine ghjoca un rolu impurtante.Sè vo vulete sapè di più nantu à u laser leveling machine, benvenutu à cunsultà!


Tempu di Postu: Apr-09-2021