• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Mantenimentu è Utilizu Currettu di Piastra Compactor

A serie di compactor di piastra DYNAMIC hè aduprata in lochi stretti vicinu à i cantoni di i muri, i bordi di e strade, fundazioni è altre strutture.Pò esse ancu usatu per a custruzzione di prucessu speciale di compacting asfaltu è infiltrazione di l'acqua di béton.In cunfrontu cù altri mudelli simili in u mercatu domesticu, u compactor di piastra dinamica presta più attenzione à a praticità è l'affidabilità di a custruzzione, cù un rendimentu altu costu, ecunumia è praticità.Avemu dui tipi di compactors di piastra: compactor single plate è double plate compactor.

Qualessu tipu di cundizioni di travagliu ponu utilizà un compactor di piastra?
Micca tutti i prughjetti ponu aduprà u compactor di piastra.A seguita hè una introduzione dettagliata à e cundizioni di travagliu di u compactatore di piastra da a machina DYNAMIC, sperendu di aiutà vi:
1. In a riparazione di i fossa stradale è i grooves, l'operazione di tamping di l'asfaltu di maquillaje caldu o di l'acqua fridda di l'acqua stabilizzata.
2.Backfilling è compactation di strutture cum'è l'acqua di u rubinettu è i pipelines di gas.
3. A capa di fondu di u trottu deve esse compacted sand, è a capa di fondu di l'altri spazii di sidewalk sò compacted sand.

Benvenuti à Shanghai Jiezhou Engineering & Mechanism Co., Ltd per cumprà prudutti d'alta qualità è d'alta prestazione.Vi serviremu di tuttu u core !

Mantenimentu è usu currettu di Piastra Compactor1
Mantenimentu è Utilizu Currettu di Piastra Compactor

Tempu di posta: 06-06-2022