• 8d14d284
  • 86179e10
  • 6198046e

News

Metudu per Impedisce a Driving Machine Leveling Laser Da Ribalta

A macchina di leveling laser di guida hè un strumentu meccanicu indispensabile in l'industria di a custruzione.Quandu l'utilizanu, deve esse operatu in cunfurmità cù i requisiti specificati, altrimenti hè assai propensu à accidenti, cum'è rollovers di vittura.In ordine per impediscenu sti situazioni da succede, Oghje vi daraghju una intruduzioni specifichi nantu à cumu evitari.

1. Prima di usà ufficialmente u leveler laser di guida, verificate prima a superficia di a strada, sguassate l'ostaculi nantu à a superficia di a strada, è mantene u persunale irrilevante luntanu da l'equipaggiu, poi alzate u bucket è cumincianu à principià.

2. Quandu inverte, stima u spaziu dopu avè scendinu a vittura.Se u puntu cecu hè assai grande, una persona spiciale deve esse daretu à coordenà è cumanda.

3. Verificate s'ellu a direzzione di u quadru di a pista hè curretta, è determinà a pusizione di a rota di guida, è dopu mantene u cornu per lascià u leveler laser di guida principià lentamente.

4. Quandu caminari, pruvate à sceglie una strada piana per impediscenu a rotazione di u turntable superiore.Sè caminate nantu à un terrenu cattivu, impediscenu chì u quadru di crawler è u mutore ùn sia danatu da e rocce nantu à a strada.

5. Quandu guida, vi tocca à cuntrullà a vitezza di marchja.Quandu andate in salita è falà, duvete sceglie una marcia zero, bassa velocità è coppia alta.Sè caminate nantu à un terrenu relativamente apertu, pudete sceglie 1 gear.A vitezza deve esse aghjustata automaticamente secondu a pressione di travagliu di u circuitu, sia per diminuisce sia per aumentà.

Quandu opera u leveler laser di guida, per evità accidenti di rollover, duvete seguità i metudi sopra.Inoltre, quandu caminate nantu à a rampa, duvete marchjà u più drittu pussibule per lascià u bucket è a terra A distanza hè di circa 20 à 30 centimetri.S'ellu hè slipping, mette u bucket prima.


Tempu di Postu: Apr-09-2021